Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2016

Τραγούδια αναμνήσεων - let the music play!

Μετά από ανάρτηση - πρόσκληση της αγαπημένης Κατερίνας (Just K), καλούμαι να γράψω τραγούδια που με ξεσήκωναν παλιά, μέχρι και τώρα. Διάλεξα να αναφερθώ στην εφηβική ηλικία, γιατί είναι από τις πιο όμορφες περιόδους που θυμάμαι με νοσταλγία. Ξενοιασιά, πάρτυ, παρέες στα καφέ και τους πεζόδρομους της Χάνδακος και γενικά όμορφα χρόνια πολύ!

Δε θα βάλω τα ελληνικά τραγούδια, γιατί είναι άπειρα και δε ξέρω ποιό να πρωτοδιαλέξω. Δε γίνεται να τα βάλω όλα,νιώθω ότι θα αδικήσω κάποιο. Γενικά όπως έχω ξαναγράψει, από τα 11 μέχρι και σήμερα, η καψούρα μου η μεγάλη ήταν και είναι ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου. Κάθε του τραγούδι, για μένα αντιπροσωπεύει την εφηβεία μου. Εκτός του Βασίλη, τα ακούσματά μου, είναι πάνω κάτω γνωστά στους περισσότερους από εσάς, Δε ζούσα και δε ζω χωρίς μουσική, παντού και πάντα! Θα βάλω λοιπόν ξένα κομμάτια, που μόλις τα ακούω ακόμα και σήμερα, θυμάμαι εκείνα τα χρόνια...

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν και let the music play...

















Και φυσικά, δε θα μπορούσα να μη βάλω ξανά και ξανά και ξανά το αγαπημένο μου μακράν!!!

Αν μπορούσα θα έβαζα και άλλα, αλλά τα παραπάνω με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, έχουν σημαδέψει χρόνια, στιγμές και πρόσωπα!!!
Φιλάρες...


23 σχόλια:

  1. Μουσική σε βινύλιο
    Τι πιο τέλειο!!!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα έχω κρατήσει όλους τους δίσκους μου, αλλά και το πικ-απ Ελένη μου σκέψου. Θα μου πεις γιατί... Γιατί δε θα μπορούσα να τα αποχωριστώ.
      Φιλάκια πολλά πολλά ♥

      Διαγραφή
  2. Τώρα που το σκέφτομαι, όλα αυτά τα κομμάτια έχουν σηματοδοτήσει μια περίοδο της ζωής μου και κάθε φορά που τ' ακούω, θυμάμαι έντονα στιγμές απ' το παρελθόν. Το πικάπ σταθερή αξία και είσαι πολύ τυχερή που το κράτησες μαζί με τους παλιούς δίσκους.
    Με την πικρή γεύση απ' το φευγιό του Κοέν σε καλησπερίζω Μελαχρινάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η σηματοδότηση Μαρία μου, είναι όμορφη και νοσταλγική!
      Ακόμα και τώρα πολλές φορές τα ακούω, κλείνω τα μάτια και γυρίζω πίσω, στα ίδια μέρη και με την ίδια παρέα νοερά!
      Αυτό το φευγιό του Κοέν, άφησε πικρή γεύση σε όλους μας Μαράκι!
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  3. Εκτός από AC/DC ταυτιζόμαστε σε όλα! :)

    Πολύ όμορφο που θυμήθηκες της εφηβείας τα αγαπημένα, θεωρώ ότι είναι μία περίοδος σταθμός για όλους η εφηβεία.. Εκεί αρχίζει και πλάθεται η προσωπικότητά μας περισσότερο από επιλογές δικές μας. Στα τέλη της εφηβείας κόλλησα με ξένη μουσική και κυρίως progressive rock και ηλεκτρονική (Depeche Mode και τα μυαλά στα κάγκελα)

    Σ'ευχαριστώ που συμμετείχες!! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έβαζα ελληνικά, θα ανέβαζα μέχρι τον άλλο μήνα, χαχαχα.
      Εγώ σε ευχαριστώ που μου έδωσες τη δυνατότητα να συμμετέχω και να θυμηθώ παλιές καλές μέρες και μελωδίες που έχω αγαπήσει πολύ!
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  4. Από χθες ακούω και ξανακούω Κοέν και σίγουρα κάποια στιγμή θ' ακούσω και την επιλογή σου, γιατί, "δείξε μου τι μουσική ακούς, να σου πω τι άνθρωπος είσαι"!
    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω και καλό μουσικό μας βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένος πολύ ο Κοέν!
      Αν θες να δεις τι άνθρωπος είμαι, από τη μουσική που ακούω, σε παραπέμπω εδώ λοιπόν https://www.youtube.com/channel/UCiZ0StqEaqPk4d6FEpIelPQ
      και θα καταλάβεις καλύτερα, χαχαχα.
      Eίναι το κανάλι μου στο youtube :)
      Φιλί μεγάλο και καλή μας συνέχεια :))))

      Διαγραφή
    2. Μπήκα, μπήκα και με τεράστια χαρά διαπίστωσα πως στα τραγούδια τουλάχιστο έχουμε τα ίδια γούστα! ;-)

      Διαγραφή
  5. Ματίνα βλέπω ανάμεσα στα εξαίρετα τραγούδια επιλογές σου να φιγουράρουν κάποια πολύ παλιά ιστορικά διαμάντια που μας έχουν σημαδέψει όλους. Ένα προς ένα διαλεχτά τα τραγούδια Ματίνα. Προσωπικά με αγγίζουν όλα, κάποια πολύ ιδιαίτερα.
    Απόλαυσα μουσική σήμερα εδώ.....! να είσαι καλά.
    Όμορφο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απλά οι μουσικές αναμνήσεις μου!
      Τραγούδια που με σημάδεψαν με τον πιο όμορφο τρόπο και ακόμα με ξεσηκώνουν, σα να μη πέρασε μια μέρα :)
      Χαίρομαι που σου άρεσαν Γιάννη μου!
      Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα τραγούδια..υπέροχες αναμνήσεις μιας νεότητας που ναι μεν έφυγε αλλά παραμένει στην ψυχή μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι αυτή η νεότητα, δε θα φύγει ποτέ από την ψυχή μας!
      Σε ευχαριστώ πολύ... χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Καλώς ήρθες :)

      Διαγραφή
  7. Και ποιο θα έβαζα να ακούσω πρώτο?
    Το Losing my religion φυσικά που δε χάνω ευκαιρία να ακούω, αλλά έχει αποκλειστεί λέει το περιεχόμενο λόγω πνευματικών δικαιωμάτων...εντάξει βολεύτηκα τελικά με Doors που όσο να πει σημάδεψαν την εφηβεία μου, αλλά μετά θα ακούσω από αλλού και το Losing my religion...
    Αν δε βαριέσαι άλλαξε κι εσύ το λινκ..αυτό μου τη δίνει...να χάνονται τα λινκς δηλαδή, επειδή την έχω πατήσει πολλές φορές και σε κάποιες αναρτήσεις μου πλέον παραπέμπω στο κενό...κάποια στιγμή θα τις φτιάξω, αλλά θέλει χρόνο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω! Καλά και μου το είπες να το αλλάξω. Ευχαριστώ Μαράκι!
      Ε καλά, το Loosing my religion, θεωρώ ότι έχει σηματοδοτήσει την εφηβεία πολλών! Και όχι μόνο....
      Οι Doors μεγάλο κόλλημα στα μαθητικά μου χρόνια, παντού έγραφα στίχους τους και σχεδίαζα το λογότυπό τους συνεχώς!
      Ευχαριστώ Μαράκι, φιλιά πολλάααα!!!

      Διαγραφή
    2. Το ξανακούω κι από δω τώρα!
      Είναι από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια, αλλά έφηβη δεν το άκουγα, επειδή οι R.E.M. το έβγαλαν λίγο μετά τη δική μου εφηβεία! χαχα!
      Μία από τα ίδια με τα δικά σου όμως για τους Doors...κι ένας έρωτας μεγάλος για τον Morrison!
      Τα χρόνια της αθωότητας τα σημάδεψε ανεξίτηλα η κραυγή της πεταλούδας!
      Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  8. Ότι θα σου άρεσε ο...Φοίβος όμως, δεν το είχα φανταστεί! Αχαχαχαχα!

    Το τραγούδι τών metallica είναι και δικό μου αγαπημένο! Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, στην αρχή, διαβάζοντας το σχόλιό σου, έμεινα λίγο, γιατί σκέφτηκα ''ποιός Φοίβος?Δε μου αρέσει ο Φοίβος'', χαχαχαχα. Μετά θυμήθηκα το μπέρδεμα που είχες πάθει με το Nightmare και κατάλαβα... είναι που διάβασα βιαστικά, χαχαχα.
      Metallica, κλασικά αγαπημένα ακούσματα πολλών!
      Φιλάκια πολλάαααα Πετρένια μου :)

      Διαγραφή
  9. Έβαλες πολλά λατρεμένα μου Ματίνα μου , αλλά εκεί που έχω πλήρη ταύτιση μαζί σου είναι στον Βασίλη στην εφηβεία. Με τα τραγούδια του είναι συνυφασμένος και ο μεγάλος έρωτας!
    Αν και μεγαλύτερή σου ( κατά πολύ νομίζω...) έχουμε τα ίδια ακούσματα ;-)
    Πολλά φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αγαπάς Βασίλη, σε αγαπώ διπλά, να το ξέρεις!!!
      Χαίρομαι που τα ακούσματά μας, είναι ίδια!
      Φιλί μεγάλο ♥

      Διαγραφή
  10. Ωωωω τι τραγουδια Μελαχρινακι μου πολλα απο αυτά αγαπημενα.. και πες μου ποιος ειναι που δεν αγαπα Βασίλη..Θεός ο ανθρωπος.. !!
    Χα..χα. οπως βλεπεις παλι καθυστερημενο ήρθα.. αλλα καλιο αργα παρα ποτε δεν λεμε; χα..χα.. μολις θα έχω καιρο αυριο θα μπω στο καναλι σου που είδα το λινκ που εβαλες στην Αιναφετς..να ακουσω τι ακούς.... αγαπημενη συνηθεια το ραδιοφωνο εμενα...το λατρεύω... να περνας ομορφα οτι και να κανεις ναι; φιλακιααααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποιος αγαπάει Βασίλη, τον αγαπώ διπλά, χαχαχα!
      Ρουλάκι μου, δεν υπάρχει πίεση. Όποτε θέλεις έρχεσαι, εδώ είμαι δε φεύγω καλή μου, χαχαχα.
      Να μπεις, να δεις τι ακούω, αν και ακόμα το φτιάχνω, δεν τα έχω βάλει όλα, αλλά κάποια στιγμή θα το φτιάξω, πού θα πάει?
      Κι εγώ όλη μέρα, ακόμα και στον ύπνο, η μουσική δε σταματάει να παίζει.
      Δε μπορώ δίχως της άλλωστε!
      Φιλάκια πολλάααααα :)

      Διαγραφή

Τοποθετήσου... αλλά να ξέρεις, ότι σχόλια ανώνυμα, προσβλητικά ή με greeklish δε θα δημοσιεύονται...