Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2017

Καημό το έχω...

Η φράση λέει ''καθένας με τον καημό του'' ...
Καλά, και ''καθένας με την καύλα'' του λέει άλλη φράση, αλλά σήμερα λεώ να ασχοληθώ με καημούς. Αφού κατέθεσα τι θέλω ΕΔΩ και τι με ξενερώνει ΕΔΩ,
είπα να σας ενημερώσω για τους καημούς μου. Όχι ότι είχατε καημό να τους ακούσετε, αλλά κουβέντα να γίνεται...

Καημό το έχω....

...να ψηλώσω! Περνάνε οι μέρες, οι μήνες, τα χρόνια κι εγώ ακόμα να γίνω 1.80... Στα διάλα όλα...

... μια φορά να μπω σε θέατρο, σινεμά ή anyway όπου υπάρχει εισιτήριο και να μου πουν ''εσύ είσαι όμορφη, πέρνα''. :p :p :p

... να πω μια φορά στη μάνα μου ότι δεν είμαι καλά και να μου πει ''είσαι άρρωστη''... Πάντα μάτι λέει η διάγνωση...

... να μου πει κάποιος τεκμηριωμένα, ποιό από τα δύο ξυλάκια στους Κινέζους, είναι το πηρούνι....

... να αναγνωριστεί η αξία μου... αυτό που σιδερώνω ή πλένω τα πιάτα και τελειώνοντας δε με χειροκροτάει κανείς, πολύ άδικο...

... να μαζευτείτε μια μέρα όλοι εσείς οι ''ξέρεις ποιός είμαι εγώ'', να δείτε ποιό ένζυμο σας λείπει και κυρίως να βάλετε το ''εγώ'' σας στον κώλο σας....

... να πάω μία φορά σε τράπεζα και να μου δώσουν να υπογράψω με στυλό, που δεν είναι δεμένος με σχοινάκι... Δηλαδή τι??? Σου εμπιστεύομαι τα χρήματά μου και δε μπορείς να μου εμπιστευτείς ένα στυλό???

... να μένουν κάποια πράγματα καλά χαραγμένα στη μνήμη μου, ώστε να μη χρειάζεται να παίρνω μαλακισμένες αποφάσεις...

... να λέτε με στυλ τις μαλακίες σας... τις λέτε που τις λέτε, πείτε τις με στυλ, να μας παρασύρετε κι εμάς... έχει διαφορά....

... να γεμίσω γιγαντοαφίσες με το θεσπέσιο μουτράκι μου όλη την Κρήτη... Εκτός από την Κνωσσό και τη Φαιστό, να θαυμάζουν κι εμένα οι τουρίστες... Άσε που θα ανέβει και η αισθητική της... Μακράν... :p :p :p

... να μπορώ με το νόμο, να δείρω ένα βλάκα και να δηλώσω πως ο εγκέφαλός μου, ήταν σε αυτοάμυνα. Με τόση βλακεία που κυκλοφορεί, με βλέπω να δέρνω για μήνες...

... να φάω ψάρι και να μη μου κάτσει κόκκαλο... Όχι τίποτε άλλο, αλλά όταν αναγκάζομαι να κάνω κχκχκχκχκχκχκχκχκχκχκχ για να βγει το κολλημένο ψαροκόκκαλο από το λαιμό μου, ένα κομάτι της θηλυκότητάς μου, με αποχαιρετά...

... ν' ανοίξει αλυσίδα καταστημάτων, που να πουλάει προσωπικότητες... Θα σώσει πολύ κόσμο...

... να δω τατού και να μην είναι κινέζικη παροιμία, αλλά ελληνική... Πχ. '' όποιος νύχτα περπατεί, λάσπες και σκατά πατεί''... Τί έχουν οι δικές τους παραπάνω δηλαδή?

... να φορολογηθεί επιτέλους το παπαδαριό...

... να περάσει γυναίκα με μίνι, ή με έντονο μακιγιάζ και να μην πεταχτεί
κάποιος/α να πει ''πουτανάκι φαίνεται''... Θα απαντήσω με κάτι που έχει πει η Θεά- Μαλβίνα... Πουτάνες, δεν είναι ποτέ αυτές που φαίνονται... Είναι πάντα οι άλλες... Σταματήστε λοιπόν να κρίνετε κάποιον/α, μόνο από το φαίνεσθαι...

Και τελευταίος μου καημός, είναι ο εξής...
Όλοι εσείς που καμώνεστε τους ''φυσιολογικούς'', να κάνετε λίγο ησυχία. Μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς τη ''σοφία'' σας... Αν δε μπορείτε, τουλάχιστον μάθετε να σέβεστε τους συνανθρώπους σας, ότι χρώμα δέρματος κι αν έχουν, όποια κι αν είναι η χώρα καταγωγής τους, όποιος κι αν είναι ο σεξουαλικός προσανατολισμός τους... Δεν κοστίζει τίποτα... Μόνο λίγη λιγότερη σκατοψυχιά... Καλό θα σας κάνει, όπως καλό θα κάνει και σε όλους εμάς, που αηδιάζουμε με τις μαλακίες που ξεστομίζετε...

Προσκαλώ όποιον και όποια θέλει, να γράψει για τους καημούς του...
Φιλάρες


31 σχόλια:

  1. Κι εγώ θέλω αν δείρω έναν.. μάλλον πολλούς!! αλλά να απαλλαγώ, ναι;;;
    Και σε συνδυασμό με το τελευταίο σου καημό το ξύλο είναι ότι πρέπει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτό λέω. Να μπορούμε να δείρουμε, χωρίς να έχουμε τραβήγματα μετά. Με το νόμο, χαχαχαχα.
      Καλά, ο τελευταίος μου καημός, είναι για πολύ ξύλο σε όλους αυτούς Ελένη μου.
      Φιλάκια πολλά και αν θες βοήθεια, βάλε μια φωνή και δείξε μου ποιόν δέρνουμε, χαχαχαχα :p

      Διαγραφή
  2. να δείτε ποιο ένζυμο σας λείπει.. αχαχαχαχα είσαι τυπάρα ρε!!
    έχω λιώσει, τι ατάκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν εξηγείται αλλιώς Κατερινάκι.
      Εκτός των βασικών ( μυαλό, φαιά ουσία, χιούμορ), δε μπορεί, αν όχι παραπάνω, ένα τουλάχιστον ένζυμο, πρέπει να λείπει.
      Όταν ακούω αυτό το ''ξέρεις ποιός/α είμαι εγώ'' να λέγεται με ειρωνία και έπαρση, τους λέω απλά, αν δεν είσαι ο Μπάτμαν ή ο Σούπερμαν, δεν είσαι κάτι διαφορετικό από όλους τους υπόλοιπους γύρω σου.
      Τα παίρνω αφάνταστα με την έπαρση... πφφφφ...
      Φιλάκια και τώρα πολύ θα ήθελα να πάμε περίπατο να βγάζουμε φωτογραφίες... Μου άρεσαν οι φωτογραφίες της διαφυγής σου.
      Σμούτς

      Διαγραφή
  3. Μπορεί να έχεις καημό για το ''πέρνα μέσα εσύ είσαι όμορφη'', αλλά δεν έχεις παράπονο,όταν πάς για ποτό.Πίνεις δέκα ποτά(παράδειγμα) και πληρώνεις το ένα. Είναι κι αυτό ένα είδος αναγνώρισης,χαχαχα.
    Άει μαρή που θες και τατού με ελληνική παροιμία. Σκέψου τον Σκαρμούτσο με τα χέρια του γεμάτα ''αρνάκι άσπρο και παχύ της μάνας του καμάρι'' και ''της κοντής ψωλής της φταίνε οι τρίχες''. Θα σου άρεσε τότε?χαχαχαχα
    Ας σοβαρευτώ τώρα και να σου πω, πως όσο περνάνε τα χρόνια, τόσο γουστάρω που είσαι φίλη μου.Ακριβώς γιατί είσαι αυτή που είσαι και δε μασάς να το δείχνεις και να βάζεις στη θέση τους αυτούς που πρέπει.Και οι δύο τελευταίοι σου καημοί,αυτό έκαναν.Εβαλαν στη θεση τους αυτούς που πρέπει.Ανέφερες τη Μαλβίνα και δεν είναι τυχαίο που όποιος σε γνωρίζει σου λέει ότι της μοιάζεις στον τρόπο που τα λες.
    Περιμένω ανάρτηση με το περιστατικό στην καφετέρια με τον ''πουράκια'',χαχαχαχα.Δεν υπάρχει μέρα να μη το θυμηθούμε με την παρέα και να λυθούμε στα γέλια.Θα του μείνεις αξέχαστη του τύπου,χαχαχα.Πρέπει να γράψεις το σκηνικό,να γελάσει η πλάση.
    Φιλιά κοριτσάρα μου όμορφη και τώρα που χαλάρωσες να σε βλέπουμε.
    Μας έλειψες πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Δε μίλησα για ποτό, μίλησα για είσοδο :p
      2) Ξέρεις πολύ καλά, πως ο Σκαρμούτσος και το ''θέλεις τραλαλά, θέλω τραλαλό, θέλεις γλειφιτζούρι, χωνάκι παγωτό, να έγραφε στο σώμα του, πάλι θα τον γούσταρα κάργα.
      3) Η Μαλβίνα ήταν και θα είναι μία και μοναδική και κάθε όμοιότητά της με εμένα, οφείλεται σε σύμπτωση, χαχαχα :p
      4) Αυτό με τον ''πουράκια'' κάποια στιγμή ίσως το γράψω, ήταν όντως από τα πιο ωραία και αστεία περιστατικά.
      5) Ξέρεις ότι δεν χάθηκα επειδή το ήθελα, αλλά λόγω άλλων καταστάσεων, που δυστυχώς δεν είχαν αίσια κατάληξη. Λίγο να ξεκουραστώ ακόμα και μετά θα βαρεθείτε να με βλέπετε πάλι, χιχιχι (σατανόγελο).
      Φιλώ σε Εβελινάκι και φιλιά στα παλιόπαιδα να δώσεις.

      Διαγραφή
  4. Αυτό με το ύψος το έχω κι εγώ
    μεγάλο καημό Ματινιώ μου
    Είσαι άπαιχτη!!!!!!!
    Το ελευθέρας με εισιτήριο την ομορφιά
    επίσης....

    Καλή εβδομάδα με γλυκό φιλάκι ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Welcome to the club Ελένη μου, χαχαχα.
      Ότι ύψος πήρα πήρα, το υπόλοιπο μου το έδωσε σε βυζιά, χαχαχαχα (κλαίω μόνη μου, χαχαχα)
      Καλή εβδομάδα και φιλάκια αμετρητα ♥

      Διαγραφή
  5. Αααα μου άρεσε η σκέψη να βγάλουμε τους καημούς μας.
    Αν βρω χρόνο θα σας απαριθμήσω και τους δικούς μου.
    Εγώ πάντως σου εύχομαι να μην μείνεις με τον καημό!
    Καλημέρα Ματινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγάλτε τους καημούς σας να ξαλαφρώσετε, χαχαχα.
      Όπως καταλαβαίνεις Μαράκι μου, στην πλειοψηφία των καημών, με αυτούς θα μείνω :))))
      Καλημέρες μας ♥

      Διαγραφή
  6. καημούς είχα αρκετούς όταν ήμουν μικρότερη...τώρα δεν με παιρνει να μοιρολογάω ,η ζωή είναι μικρή και πρέπει να τη ζήσουμε χωρίς αρνητισμό...βέβαια ο καημός να με απαγάγει ο Μπαρδέμ και να ζησουμε τον έρωτά μας δεν θα μου φύγει ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπαρδέμ ε? Τέτοια απαγωγή όλες θα την παρακαλούσαμε, χαχαχα.
      Όσο για τους υπόλοιπους καημούς, όπως είδες, οι δικοί μου αυτοί ήταν.
      Δεν έχουν κάτι που να δηλώνει αρνητισμό, ίσα ίσα. Περισσότερο χαβαλέ κάνω.
      Δε μπορώ άλλωστε τη μιζέρια και την κλάψα, το έχω πει πολλάκις.
      Άλλο το να μιλήσουμε για ένα πρόβλημα και να το συζητήσουμε, αλλά αν αυτό γίνει και ξαναγίνει, για τοο ίδιο και μόνο θέμα,το θεωρώ κλάψα και παύω να ασχολούμαι. ;-)
      Και μιας και λέμε για καημούς, σήμερα μου έβαλες και άλλον ένα. Καημό το έχω, να έρθεις να σου φτιάξω τη σοκολατόπιτα, χαχαχα.
      Φιλάκια πολλά Νάσια μου ♥

      Διαγραφή
    2. Αυτος ο καυμός με την σοκολατοπιτα..μην σε φάει μελαχρινό μου..χι..χι.. το πιασες; γιατί το βλεπω να γινεται συντομως.... την ξεσηκωσες την Νάσια θα την βλεπει στον ύπνο της.. αντε με το καλο..!! η απαντηση μου στους καυμούς... παρακατω στη θεση μου... να μην τρωω αλλονων...χα..χα..

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχα, ας έρθει η Νάσια μας, κι εγώ θα της φτιάξω όσες θέλει, χαχαχα. Μα δεν έχει κι άδικο Ρουλάκι μου. Από χτες που μου το είπε, κι εγώ θα τη δω στον ύπνο μου σε λίγο. Το μόνοο σίγουρο κορίτσια, είναι ότι η κοινή συνάντησή μας όπως καταλαβαίνετε, θα γίνει στην έδρα μου, για να υπάρχει η σοκολατόπιτα, χοχοχο.
      Σμούτς

      Διαγραφή
  7. Θα μείνω στον τελευταίο σου καημό..όλοι αυτοί "οι φυσιολογικοί", που μόνο φυσιολογικοί δεν είναι, όχι μόνο να βγάλουν το σκασμό, αλλά και να διακτινιστούν, γιατί η ανωμαλία του εγκεφάλου τους έχει την ίδια μπόχα με εκείνη της σκατοψυχιάς τους!
    Έχω και μια απορία!
    Γιατί θες να ψηλώσεις? Μπασκετμπολίστρια θα γίνεις?
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή ακριβώς η ''μπόχα'', είναι που με αηδιάζει Μαράκι μου.
      Απαντάω στην απορία σου, με ερώτηση.
      Πόσο νομίζεις ότι είμαι καλέ? 1.75 και θέλω απλά να το στρογγυλέψω?
      Ένα και τίποτα είμαι, χαχαχα. Οπότε, ένα καημό τον έχω η γυναίκα.
      Φιλάκιααααα ♥

      Διαγραφή
  8. Αυτοί είναι καημοί.....!!!! αυτοί μάλιστα είναι καημοί. Και πόσους από αυτούς συνυπογράφω δεν λέγεται. Όπως επίσης σε πόσους προσέθεσα τη γνωστή φράση "Εμ πέστα ντε....!!!!"
    Γέλασα επίσης με την καρδιά μου Ματίνα μου.
    Καλή βδομάδα κορίτσι μου να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σε έκαναν οι καημοί μου και γέλασες, τότε χαίρομαι διπλά Γιάννη μου.
      Είναι υπέροχο το χαμόγελο, που ξέρεις ότι το προκάλεσες, λένε και συμφωνώ απόλυτα. Σε ευχαριστώ πολύ.
      Καλή εβδομάδα Γιάννη :)))

      Διαγραφή
  9. -Κι αν όχι 1.80, 1.65 είναι χαριτωμένο. Αλλά ούτε κι αυτό. Πόσο πιο κάτω πια;!

    -Στον καημό με το "π******κι φαίνεται", θα προσθέσω κάτι άλλο: Καημό το έχω γενικότερα να σταματήσουν να κρίνουν οι πάντες βασισμένοι ΜΟΝΟ στην εξωτερική εμφάνιση. Πολύ πρόσφατο σχόλιο δικού μου ανθρώπου, όταν είδε να χαιρετάνε στον δρόμο έναν κύριο ντυμένο με απλά ρούχα και που αποδείχτηκε ότι είναι εισαγγελέας ο άνθρωπος: "Αυτός είναι εισαγγελέας; Ούτε να τον φτύσεις, έτσι που φαίνεται!".
    Όλα στην εικόνα, πια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο, μα πόσο συμφωνώ με αυτό το 1.65! Ούτε κι εγώ όμως το έπιασα, χαχαχα.
      Στο τσακ, αλλά δεν ακούμπησα.
      Δυστυχώς όλοι κρίνουν την εικόνα κάποιου και όχι την προσωπικότητά του και τον χαρακτήρα του. Αν κάτσω να γράψω σκηνικά που έχω δει, θα γράφω 2 μέρες συνεχόμενα. Ελπίζω με τον καιρό, να μάθουν να κρίνουν σωστά οι άνθρωποι, τι να πω!
      Επίσης, χαίρομαι πολύ που σε είδα ξανά μετά από πολύ καιρό, τα λέγαμε στο προηγούμενο μπλογκ μου κάποιες φορές και χαίρομαι που είσαι ακόμα εδώ. Η αλήθεια είναι, πως δεν είχα πια τα λινκ μου για να σας βρω ξανά ολους όσους διάβαζα και μου άρεσε που σήμερα μου έδωσες αυτή τη δυνατότητα και πάλι.
      Να είσαι καλά, καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ σε είχα χάσει, και σήμερα από κλικ σε κλικ σε βρήκα!
      Επίσης, καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Θα λες "είμαι ζιπαρισμένη, άντε μη με κάνω ανζίπ και δείτε τα... αρχεία μου". Μια χαρά καημούς έχεις Ματινάκι μου. Τους προσυπογράφω κι εγώ.
    Περιμένουμε το στόρυ με τον πουράκια ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα αυτό το ζιπαρισμένη, πολύ μου άρεσε Μαρία μου.
      Θα το λέω ;-)
      Σε ευχαριστώ που με νιώθεις στους καημούς, χαχαχα.
      Το στόρυ με τον πουράκια, πρέπει να στο λέω και να με βλέπεις κανονικά, εκεί είναι το γέλιο, αλλά θα προσπαθήσω κάποια στιγμή, να το περάσω και γραπτώς. Promise.
      Φιλάκια πολλά πολλά ♥

      Διαγραφή
  11. Καλό είναι να μπορείς να τα λες, Καλό όμως και να ακούγεσαι.
    Και μόνο αυτό δεν γίνεται πλέον. Όλοι κουφαθηκαμε και κλειστήκαμε στο κουκούλι μας.
    Σε όλα συμφωνούμε και σε πολλά άλλα φαντάζομαι.
    Να είσαι καλά Ματινάκι μου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά Ρένα μου.
      Γι' αυτό κι εγώ σας τα είπα, να ακουστώ.
      Σάμπως και που τα είπα, θα ψηλώσω? Θα αλλάξει κάτι από όσα γράφω?
      Δύσκολα. Οπότε όπως καταλαβαίνετε, με τον καημό θα μείνω που λένε, χαχαχα.
      Καλημέρα και φιλί μεγάλο ♥

      Διαγραφή
  12. Τι καυμοι σε δέρνουν και σενα μελαχρινακι μου... χα..χα. δεν υπάρχεις... αλλα ελα μου που συμφωνώ και εγω στα περισσοτερα..όφου όφου...και εκτος τον αλλον αυτό που θα με εκανε χαρουμενη.. είναι...ο καυμός..αυτός
    ... να αναγνωριστεί η αξία μου... αυτό που σιδερώνω ή πλένω τα πιάτα και τελειώνοντας δε με χειροκροτάει κανείς, πολύ άδικο...χα..χα..και αφου είπαμε τους καυμούς μας.. στελνουμε και τα φιλακια μας..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Ρουλάκι μου, ευτυχώς που με νιώθεις κι εσύ.
      Μεγάλη αναγνώριση το χειροκρότημα σε τέτοιες στιγμές!!!
      Φιλάκια πολλάαααα ♥♥♥

      Διαγραφή
  13. Ένα καημό είχα Ματίνα μου και αυτόν μου τον ικανοποίησες και είναι, να διαβάσω μια ανάρτηση που θα με κάνει να γελάσω χωρίς να μου αφήσει πικρή γεύση!
    ΑΦιλάκιαααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κατάφερα να το κάνω αυτό, τότε χαλάλι οι καημοί μαγισσάκι μου, χαχαχα.
      Αν τα καταφέρεις, πολύ θα ήθελα να πάρεις κι εσύ σκυτάλη και να δω να γεμίσουμε με καημούς που φέρνουν γέλιο, τη γειτονιά μας.
      Φιλώ σεεεε ♥♥♥

      Διαγραφή
  14. Ο καημός περί φυσιολογικών μου βγάζει και μένα άγρια ένστικτα! Όχι ότι οι άλλοι δεν με συγκινούν, αλλά καταλαβαίνεις...
    Κι επειδή κι εγώ γέλασα, χαλάλι οι καημοί σου!!!
    Καλό μήνα, Ματινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω, καταλαβαίνω, γιατί κι εμένα το ίδιο έξαλλη με κάνουν και θέλω να δέρνω όποιον ''φυσιολογικό'' μιλάει, χαχαχα.
      Καλό μήνα κορίτσι όμορφο!
      Φιλάκια πολλά πολλά πολλά ♥

      Διαγραφή

Τοποθετήσου... αλλά να ξέρεις, ότι σχόλια ανώνυμα, προσβλητικά ή με greeklish δε θα δημοσιεύονται...