Παρασκευή, 7 Απριλίου 2017

Ενδόμυχες σκέψεις...

Από τη μία...
Μικρός είναι ο κόσμος, σαχλαμάρα η ζωή, λοιπόν, απάνω τους...



Από την άλλη...
-Πολύ μίσος μαζεύτηκε μέσα μας, τι θα κάνουμε...
-Καλό είναι, φύλαγέ το και να μη το φοβάσαι... Όταν έρθει η ώρα που δεν θα χρειάζεται πια, 

θα ξεθυμάνει μόνο του......

                    ~Καμπανέλλης "Μαουτχάουζεν"





Και κάπου στη μέση εγώ...



Υ.Γ. Χάθηκα κάποιες μέρες το ξέρω, ελπίζω τις επόμενες μέρες να είμαι καλύτερα από την ίωση που με ταλαιπωρεί και να μπορέσω να διαβάσω ότι έχω χάσει. Δε σας ξεχνώ, το μόνο σίγουρο.
Φιλώ σας...

22 σχόλια:

  1. Περαστικά και γρήγορα!
    Κάπου στη μέση οι περισσότεροι... Κι αν έχουμε κάποιον να μας κρατήσει για λίγο τους φόβους, τι άλλο θέλουμε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σημαντικότερο είναι αυτό που είπες...
      Να έχουμε κάποιον, να μας κρατάει τους φόβους...
      Έστω και για λίγο...
      Σε ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου και φιλιά πολλά! ♥♥♥

      Διαγραφή
  2. Ματινάκι μου βάστα γερά
    Είμαστε σε μια χαοτική κατάσταση...
    Ακόμα η ίωση;;;
    Περαστικά και να μου προσέχεις!!!

    Σε φιλώ και σ' αγαπώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, Ελένη μου έχεις χάσει επεισόδια.
      Η παλιά πέρασε και τώρα μου ήρθε άλλη, χειρότερη μπορώ να πω.
      Καμία ίωση δε με έχει αφήσει παραπονεμένη φέτος, ομολογώ!!!
      Αυτή όμως, ήρθε μάλλον να με τερματίσει, μιας και είναι η χειρότερη, ούφ! (Μάλλον κάποιος/α με μουτζώνει, δεν εξηγείται πια, χαχαχα).
      Αγαπώ σε και φιλιά ♥♥♥

      Διαγραφή
  3. Περαστικά σου κοπέλα μου!!
    Σε έχουν διαλύσει οι ιώσεις δεν σε αφήνουν σε ησυχία, τι θα γίνει;;
    Αχ, θα ξεθυμάνει άραγε;

    Πολλά φιλιά υπομονή και καλή δύναμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έχεις μικρά παιδιά, αυτά είναι αναμενόμενα.
      Ότι ίωση φέρουν από το σχολείο, την περνάς κι εσύ τις
      περισσότερες φορές. Απλά φέτος πιά, το έχουμε τερματίσει.
      Δεν αφήσαμε καμία ίωση να μας ξεφύγει. :p :p :p
      Αλλά να σου πω κάτι. Προτιμώ να είμαι εγώ χάλια, παρά τα μικρά.
      Οπότε, το παλεύουμε και θα περάσει και αυτό.
      Σμούτς πολλά!!! ♥♥♥

      Διαγραφή
  4. Ματίνα μου, προέχει να είσαι καλά. Και για αυτό έχεις τις ευχές μας για γρήγορη ανάρρωση. Φέτος ταλαιπωρηθήκατε άσχημα. Τι να πω.
    Όσον αφορά το θέμα σου πως να ξεθυμάνει αυτό που μαζεύεται μέσα μας ; μεγάλη κουβέντα.
    Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, φέτος δε μας έλειψαν τα νοσοκομεία η αλήθεια είναι, χαχαχα.
      Ευχαριστώ Γιάννη μου. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  5. Περαστικά σου Ματινάκι μου και μη σκας για τους φόβους σου. Βγες να κάνεις το τσιγαράκι σου χαλαρά κι ίσως να γίνουν κι αυτοί καπνός μέχρι να γυρίσεις.
    Το απόσπασμα του Καμπανέλλη κορυφαίο! Κι αν σκεφτείς πότε και κάτω από ποιες συνθήκες γράφτηκε το έργο αυτό, αποκτούν μεγάλη αξία.
    Την καλησπέρα μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου.
      Είμαι ήδη τελείως καλά. Έκανα και τα τσουρεκάκια μου και ετοιμάζομαι για τις κουλούρες και τα καλλιτσούνια τις επόμενες μέρες. Μου φαίνεται θα πέσ κάτω ξανά μετά, από την κούραση, χαχαχα.Αλλά χαλάλι, γιατί μύρισε το σπίτι Πάσχα.
      Ναι, το απόσπασμα του Καμπανέλλη υπέροχο και ήμουν σίγουρη ότι εσύ ειδικά, θα ήξερες πως γράφτηκε και χαίρομαι που δεν έπεσα έξω :)
      Φιλώ σεεεεεε ♥♥♥

      Διαγραφή
  6. Τι σοφα λογια για το μισος Ματινάκι μου οταν δεν το χρειαζομαστε σιγουρα θα ξεθυμανει απο μονο του..!!
    Και που είσαι βρε μελαχρινό μου έσε ..τους φοβου σου και κανε τσιγάρο ... περαστικά σου και γρήγορα γερή..!!!! φιλω σε..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μίσος αν δε το ταίζεις, ξεθυμαίνει μόνο του όπως σοφά λες Ρουλάκι μου!
      Από τσιγάρα, άλλο τίποτα, χαχαχα.
      Ευχαριστώ και φιλίιιιιιιι ♥♥♥

      Διαγραφή
  7. Περαστικά σου Ματίνα...ωραίες σκέψεις- έχω κόψει και το κάπνισμα κάτι χρόνια τώρα..χεχε..καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Evonita μου :)
      Τα κατάφερες και το έκοψες? Μπράβο σου, ειλικρινά.
      Φιλώ σε ♥♥♥

      Διαγραφή
  8. Οι απανωτές ιώσεις (λένε) πως μιλούν μόνες τους, είναι σαν να σου λένε, "μήπως είναι καιρός ν' ασχοληθείς (επί τέλους!) και λίγο με την Ματίνα";
    Περαστικούλια και εδώ είμαστε!
    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι έχεις δίκιο μαγισσάκι μου, γιατί τον τελευταίο καιρό,
      δε με προσέχω καθόλου. Τρέχω για όλους και με παραμελώ λιγάκι η αλήθεια είναι.
      Ευχαριστώ σεεεεε και φιλί μεγάλο ♥♥♥

      Διαγραφή
  9. Κι εγώ έχω κρυώσει, ελαφρώς θέλω να πιστεύω...
    Καλή Μ. Εβδομάδα και ψυχραιμία γενικώς! ✿ ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ... να προσέχεις Πετρένια μου.
      Καλή Μ. Εβδομάδα να έχουμε, με αγάπη και υγεία πρωτίστως.
      Περαστικά σου και φιλί ♥♥♥

      Διαγραφή
  10. Περαστικά!

    Ορμάμε όπου μας ορμάνε, χουχουλιάζουμε εκεί που μας θέλουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μουυυυ, ευχαριστώ πολύ!!!
      Διαβάζω τη συνέχεια, μη νομίζεις.
      Θα σχολιάσω αναδρομικά γιατί τρέχω και δε φτάνω, τώρα που ανάρρωσα!!!
      Φιλί!!!

      Διαγραφή
  11. περαστικα σου κοριτσακι
    και φερε να σου κρατησω οσες φοβιες θες
    εδω εχουμε παιδικη χαρα για φοβιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασωτάκο μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
      Φιλάκια και καλό Πάσχα καμάρι μου!!!
      Σμούτς

      Διαγραφή

Τοποθετήσου... αλλά να ξέρεις, ότι σχόλια ανώνυμα, προσβλητικά ή με greeklish δε θα δημοσιεύονται...